BahamaPembuat pengubah kuasa mengubah semulaPerkara yang memerlukan perhatian dalam cuaca panas

  • masa pelepasan:2024-01-16 17:40:55
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:344
  • Penerangan pantas:

    Bahama,Jatuh perkara asing dan menghancurkanKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatBahamaPerala

Kandungan artikel

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

BahamaPeralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

IdlibPengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah


BahamaPembuat pengubah kuasa mengubah semulaPerkara yang memerlukan perhatian dalam cuaca panas



Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Bunyi, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Tanda kualiti tinggiIsolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering tujuan rawatan boleh dicapai.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona,BahamaHarga pemeliharaan pengubah terbenam minyak, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.


BahamaPembuat pengubah kuasa mengubah semulaPerkara yang memerlukan perhatian dalam cuaca panas



Manufacturing process and steps of dry-type transformer

berapa banyakKerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Pasar pengubah dalaman lambat

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal dikembangkan secara signifikan,BahamaModel pengubah kuasa, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

BahamaBunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat,BahamaBerapa harga pengubah kotak 250kVA, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

BahamaMaklumat produk lain
  • YongjiJembatan pengangkutan khususAnalisis teknologi perforasi

    YongjiJembatan pengangkutan khususAnalisis teknologi perforasi

  • YongjiPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterPersekitaran pembangunan ekonomi

    YongjiPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterPersekitaran pembangunan ekonomi

  • YongjiLif liga aluminium yang bergerak sendiriPenggunaan produk yang biasa

    YongjiLif liga aluminium yang bergerak sendiriPenggunaan produk yang biasa

  • UrumqiBerapa banyak pengubahKomponen utama dan fungsinya

    UrumqiBerapa banyak pengubahKomponen utama dan fungsinya

  • San JosePlatform angkat hidraulikAnalisis mengenai aplikasi yang luas di industri

    San JosePlatform angkat hidraulikAnalisis mengenai aplikasi yang luas di industri

  • San JoseJembatan naik bimbitTugas untuk mengurangkan kelebihan kapasiti perusahaan

    San JoseJembatan naik bimbitTugas untuk mengurangkan kelebihan kapasiti perusahaan

  • MacaoJembatan pengangkutan profesionalJawapan untuk soalan yang sering diajukan

    MacaoJembatan pengangkutan profesionalJawapan untuk soalan yang sering diajukan

  • MacaoPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterPersembahan bagus

    MacaoPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterPersembahan bagus

  • segera:Peringatan: Maklumat BahamaPembuat pengubah kuasa mengubah semulaPerkara yang memerlukan perhatian dalam cuaca panas memberi anda BahamaPembuat pengubah kuasa mengubah semulaPerkara yang memerlukan perhatian dalam cuaca panas oleh syarikat kami, perkhidmatan BahamaPembuat pengubah kuasa mengubah semulaPerkara yang memerlukan perhatian dalam cuaca panas dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BahamaPembuat pengubah kuasa mengubah semulaPerkara yang memerlukan perhatian dalam cuaca panas, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BahamaPembuat pengubah kuasa mengubah semulaPerkara yang memerlukan perhatian dalam cuaca panas. BahamaPembuat pengubah kuasa mengubah semulaPerkara yang memerlukan perhatian dalam cuaca panas di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BahamaPembuat pengubah kuasa mengubah semulaPerkara yang memerlukan perhatian dalam cuaca panas, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!